Pe perioada STĂRII DE URGENŢĂ, persoanele cărora le-au fost reţinute permisele de conducere sau certificatele de înmatriculare nu se vor prezenta la SERVICIUL RUTIER SUCEAVA – GHIŞEU şi vor proceda după cum urmează:
După expirarea perioadei de suspendare, titularii permiselor de conducere reţinute vor trimite un e-mail la Serviciul Rutier Suceava, prin care vor solicita validarea dreptului de a conduce în evidenţele informatice ale poliţiei, iar la e-mail vor ataşa o copie după cartea de identitate personală.
Vă recomandăm să aşteptaţi confirmarea de validare a Serviciului Rutier Suceava.
Utilizatorii autovehiculelor, ale căror certificate de înmatriculare au fost reţinute şi care îndeplinesc condiţiile de restituire conform art. 202 alin. (1) din H.G..1391/2006, vor prezenta la controlul efectuat dovada de reţinere a certificatului de înmatriculare şi documentul prin care face dovada că au încetat motivele pentru care a fost reţinut.
Referitor la prelungirea dovezilor de circulaţie eliberate în cadrul dosarelor penale, nu se vor mai elibera caziere auto, acestea putând fi solicitate direct de unităţile de parchet.
Orice alte cereri (ex: de reducere a perioadei de suspendare, de păstrare a permiselor de conducere emise de autorităţi străine ) vor fi înaintate la Serviciul Rutier Suceava prin e-mail, fax sau curierat.
Date contact Serviciul Rutier Suceava:
- e-mail: circulatie@sv.politiaromana.ro;
- fax: 0230203683;
- adresa: mun. Suceava, str. Universităţii, nr. 19.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook.