Primaria Municipiului Suceava, cu sediul în Bdul 1 Mai nr.5A, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea a 6 posturi – funcții contractuale de execuție vacante la Direcția Generală a Domeniului Public din cadrul aparatului de specialitate al Primarului municipiului Suceava, pe perioadă nedeterminată, respectiv :
Serviciul întreținere, reparații și prestări servicii – Compartimentul Atelier mecanic și tâmplărie;
• Lăcătuș, treapta I – 1 post;
Serviciul administrare cimitire
• Ingrjitor – 2 posturi;
Serviciul administrare baze sportive și zone de agrement
– Compartimentul administrare baze sportive Patinoar artificial și Ștrand Ițcani;
• Mecanic, treapta I – 1 post;
– Compartimentul administrare zone de agrement Tătărași și Râul Suceava;
• Electrician, treapta I – 1 post
• Îngrjitor – 1 post
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână, luni – vineri.
Condiţiile de participare la concurs sunt următoarele:
a) generale: cele prevăzute de art.15 din Hotărârea nr.1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice ;
b) specifice: cele prevăzute la art.542 alin.(1) și (2) din OUG nr.57/2019, cu modificările și completările ulterioare;
Pentru postul de lăcătuș, treapta I la Serviciul întreținere, reparații și prestări servicii – Compartimentul Atelier mecanic și tâmplărie
– studii medii sau generale cu calificare în meseria de lăcătuș ;
– vechime în specialitate de minimum 9 ani;
Pentru posturile de îngrijitor la Serviciul administrare cimitire
– studii medii sau generale;
– vechime în specialitate de minimum 6 luni;
Serviciul administrare baze sportive și zone de agrement
Compartimentul administrare baze sportive Patinoar artificial și Ștrand Ițcani;
Pentru postul de mecanic, treapta I – 1 post;
– studii medii sau generale cu calificare în meseria de mecanic;
– vechime în specialitate de minimum 9 ani;
Compartimentul administrare zone de agrement Tătărași și Râul Suceava;
Pentru postul de electrician, treapta I – 1 post
– studii medii sau generale cu calificare în meseria de electrician;
– vechime în specialitate de minimum 9 ani;
Pentru postul de îngrjitor – 1 post
– studii medii sau generale;
– vechime în specialitate de minimum 6 luni;
Concursul va consta în susţinerea de către candidaţii declaraţi admişi la selecţia dosarelor a două probe: proba practică şi interviul.
Concursul se organizează conform următorului calendar:
• 25 septembrie 2024, ora 1400 – termenul limită pentru depunerea dosarelor de concurs
la sediul Municipiului Suceava;
• 4 octombrie 2024, ora 1000- proba practică, care se va desfăşura la sediul Direcției
Generale a Domeniului Public.
Comunicarea rezultatelor la fiecare probă a concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei.
Candidaţii nemulţumiţi pot depune contestaţie în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afişării rezultatului selecţiei dosarelor, respectiv de la data afişării rezultatului probei scrise şi de la data afişării rezultatului interviului, sub sancţiunea decăderii din acest drept.
În cazul în care se înregistrează contestaţii: comunicarea rezultatelor la contestaţiile depuse precum şi a rezultatelor finale ale concursului se face prin afişare la sediu şi pe pagina de internet a Municipiului Suceava în termen de maximum o zi lucrătoare de la depunerea contestaţiilor, imediat după soluţionarea acestora.
Anunțul se transmite spre publicare către portalul posturi.gov.ro, prin intermediul adresei de e-mail : posturi@gov.ro.
Documentația de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, următoarele documente:
– formular de înscriere la concurs*
– copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
– copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
– copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate;
– după caz: copie a carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă care să certifice vechimea în muncă, pentru ocuparea postului;*
– certificatul de cazier judiciar sau, după caz extrasul de pe cazierul judiciar;
– adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
– certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infractiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
– curriculum vitae, model comun european
Documentele se vor prezenta în original – pentru conformitate. Copiile vor fi realizate, gratuit, de secretarul comisiei de concurs.
* Formularul și modelul adeverinței care atestă vechimea în muncă se pun la dispoziţie de Serviciul resurse umane
Relaţii suplimentare se pot obţine la Serviciul resurse umane, camera 45 sau la telefonul 0230-212696, interior 152 sau 252.
Pentru a fi în permanență la curent cu ultimele noutăți și informații din orașul tău, urmărește-ne pe Facebook , Instagram , YouTube , TikTok , Twitter .